kraamcadeautjes



Hier vertelde ik al dat ik er een klein neefje bij heb. Om zijn geboorte te vieren naaide ik nog meer kraamcadeautjes.

Omdat mijn schoonzusje dol is op giraffen kocht ik een leuk giraffe stofje en naaide ik daar het Kiind kruippakje van. Ik combineerde de donkerblauwe stof met okergele tricot voor de boordjes.

Toen hij geboren was ben ik gelijk mijn stoffenverzameling ingedoken om een stofje te zoeken om een vlaggenlijn te maken. En daar vond ik een blauwe spijkerstof en wit katoen om de letters mee te maken.
Ik knipte uit de spijkerstof driehoekige vlaggetjes die ik dubbel naaide, keerde en aan biasband naaide. Uit wit katoen knipte ik de letters van de naam die ik met vliesofix op de vlaggetjes naaide.

Beide cadeautjes werden enthousiast ontvangen door de kersverse ouders. En dat knappe neefje zal stralen in zijn giraffenpakje!


Stof: alles van de lapjesmarkt in Utrecht
Patroon jumpsuit: Kiind


Reacties

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Joki en Jet voor de tweeling

En nog een vest

Hoera een neefje