En nog een vest

Eerder maakte ik al een omni tempore vest voor mezelf. En eigenlijk had mijn man ook wel behoefte aan een nieuw vest.
Ik zie regelmatig plaatjes voorbij komen als deze bijvoorbeeld:
foto van The Daily Seam. 


Maar ik heb dus echt zo'n man. Oké, stof voorwassen moet ik zelf doen... Maar regelmatig gaat hij mee naar de lapjesmarkt en helpt hij met leuke stofjes kiezen,  en dit maal koos hij er een voor zichzelf.
Het is een lekker warme blauwe joggingstof geworden gecombineerd met een donker gijze rits en boordstof.

Ik paste het patroon een beetje aan door wat meer lengte toe te voegen. En nu past het mijn lange man precies!
Het is leuk om te merken dat de dingen die ik maak steeds mooier worden. Zo is dit vest ook van binnen netjes afgewerkt en zit er mijn eigen naamlabel in natuurlijk!
Stof: lapjesmarkt Utrecht.
Patroon: Omni tempore van Sofilantjes  zelf veranderd in een vest.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Joki en Jet voor de tweeling

Hoera een neefje